Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 26 februari 2009

Lite träning!

Denna vecka är de låg vecka så de har blivit väldigt lite träning plus att jag var sjuk förra veckan så då blev de lite då med, men jag tror kroppen behöver de för jag har legat i ordentligt annars. Nu är de mindre en två veckor kvar tills vi åker till Italien ska bli så grymt.
Nu har nästan allt kommit till våra cyklar! så i helgen blir de att bygga:) De kom super finna Giro Ionos hjälmar och Giro Havik glasögon igår som vi ska ha, som kommer matcha våra team kläder.
Var även en sväng i Västberga igår och jobbade, fan va ni har gjort de snyggt där, kommer lätt bli den grymmaste cykelbutiken i Sverige:) nu ska jag snart dra och jobba ha de.
Nästan klar nu
Jag hitta direkt min hörna:)
Ice Cool









Inga kommentarer: