Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 24 mars 2009

Absalon frukost!

På tävlings dagen när vi satt och åt frukost på vårat hotell i Montichiari, så säger Erik kolla vad merida folket bara kollar på oss hela tiden, jag och Erik började fundera va de var som var fel men vi kunde inte hitta något, var ganska drygt att fem personer vänder säg om och bara glor på en hela tiden, men då vänder jag mig och förstår att de inte var oss dom kollar på. Utan självaste MTB Kungen Julian Absalon, han ser lite små vilsen ut och sätter sig vid Slovakiernas bord. Om ni vill veta vad en MTB mästare äter till frukost så var de så här.
1: En apelsin
2: Kaffe och sen mera kaffe och så lite till kaffe
3: Till Kaffet hade han med sig nybakat bröd som han hade hånung på.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Körde ni loppet i Brescia?

Pontus sa...

Nej inte jag! men jag vet inte om de var den Bleckan och Seglarn körde.