Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 19 november 2009

Som ett proffs!

Idag lever jag som ett proffs, och jag trivs som fisken i vattnet med de!

Gick upp vid sju tiden och tog en kopp kaffe och kollade runt på alla bloggar, sedan blev det frukost. Tvättade lite kläder och kollade lite mer på nättet. Vid 9:30 drog jag till gymet och tränade lite, men de vet nu ju redan. Efter de blev de handling på Ica maxi i Solna, kom hem och lagade lite mat, softade framför datorn ett tag igen. Sen tog jag en lung promenad till Sundbyberg där jag träffade syrran som var på besök i storstan. Vi tog en fika på skivkaffet, satt där ganska länge. Och nu är jag hemma och sitter i fåtöljen och lyssnar på Roy Hargroves ny skiva! grymt bra.

Skulle man kunna ha de så här varje dag så skulle man bli grymt snabb på cykla. Jag gillar att njuta inge snack om de:)




Inga kommentarer: