Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 9 december 2009

De här med gym!

Ja igår var jag på Gymet och körde jag mitt HYP pass (hypertrofi) alltså ett styrke pass som ökar muskelmassan. De som jag tycker är ganska roligt på gymet är den speciella stämingen som är i lokalen! Om man ska vara en riktig gym snubbe så ska ni göra på detta vis, egentligen är det ganska enkelt faktiskt! Efter man har gjort sina övningar så ska man helt enkelt bara gå lugnt inne på gymet och pusta ut, det viktiga är att vagga lugnt fram, du ska även så klart kolla på dig skälv i spegeln och flexa den muskeln du har tränat, fast du ska göra de i smyg. Om du gör så här så kommer det går bra för dig på gymet.

Nu ska jag ta en löpartur in till gymet och köra överkropps styrka.

2 kommentarer:

angelica sa...

tror du det funkar på pensionärs gymmet här i rättvik också?

Unknown sa...

Hypertrofi hade jag imorse utan att vara på gym :)