Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 7 mars 2010

Riktigt bra!

Nu är första dagen över här nere på Gran Canaria och det var så sjukt roligt.

Blev riktigt bra träning också, vi körde i fyra timmar och 1600 totala höjdmeter tog vi oss an, efter fika stoppet så körde vi fri fart, och då började en regel stigning på 1000 höjd meter, jag och Otto satt ett bra tempo direkt och jag kände att jag hade riktigt ben, låg på riktigt hög puls utan att syran kom, jag tror den sten hårda träningen har gjort sitt om man säger så.

Nu blir det läggdags och sedan väntar ett lång pass imorgon.

God natt.



2 kommentarer:

Anonym sa...

ser härligt ut. varmt och skönt. ha det bra

Anonym sa...

Hej! Det ser ju häftigt ut nästan som långbacken.Här börjar det droppa från taken så snart får vi ta fram cyklarna ha det bra hälsar mamma,Petra och jag