Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 8 april 2010

Jag Calle och väggen!

Idag var det distans med Calle som stog på schemat, tydligen skulle även kändisen väggen komma och följa med på slutet. Sex timmar skulle jag vara ute, men tyvärr Henrik så blev det inte så:(

Skulle möta upp Calle i Kungsängen kl 09:30 lyckades köra fel fast jag hade min fina Garmin 705, jag är verkligen helt värdelös å hitta här i tökholm. Väl framme hos Calle så gav vi oss i väg i ett bra tempo, vi båda vara tagade när solen lyste på oss, riktigt varmt var de.

Vi körde på i ett bra tempo hela tiden, och snackade en massa skit, trevlig typ den där Friberg.

Ja och efter tre timmar så började jag ana oro i benen, började krypa ordentligt när vi tryckte på lite. och efter 3:45 så sa de bara pang och jag stog helt stilla, väggen hade kommit och jag tryckete gel, kakor, sportdryck men de hjälpte inte nå alls. De ända jag kunde göra var att lägga mig på herr Fribergs hjul och borra ner mig i styret, och när de kom en backe så svartnade för ögonen när jag skulle ställa mig och köra. När vi väl kom hem till Calle så bjöd han in mig på fika, och efter de så kom jag inte upp ur soffan, så Calle var så snäll och skjutsade hem mig. Passet blev tyvärr bara 4h 30min.

Nu ska jag snart sova. Hej Hej.
Ja tror Calle gillar konst...


Plötsligt började Calle prata Italienska när han gjorde kaffe, eller var de Tyska?


Calle kan inte bara cykla bra, fint kaffe och fikabröd:)

6 kommentarer:

Öijer sa...

Skriv upp dom där 90 minuterna någonstans. Du är skyldig din kropp 90 minuter smärta.

Micke sa...

Tur att jag inte var med, det där lät jobbigt :) Nu får du 90 min bonus på nästa distanspass.

Unknown sa...

Calle can han

Pontus sa...

Ja för väl lagga på 90 min nästa tors, pust pust.

Ja Calle kanske skulle bli bagare.:)

Unknown sa...

Gå ner i halvtid på jobbet så orkar du distansen ut :-)

Pontus sa...

Ja hade jag haft råd så skulle jag gjort de direkt.