Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 28 februari 2011

Hemma!

Jaha då var man hemma i kylan da! Känns faktiskt inte alls bra att vara hemma. Vist att träffa Erik är grymt. Önska bara att man kunde spola tillbaka tiden. Så sjukt allting bara. Hur kunde det bli så här? Ja livet fortsätter och nu ska jag försöka sysselsätta mig med nått.

Åker upp till Rättvik snart, Gabriella kommer dit också. Det känns väldigt bra. De får bli TC och skidor där uppe.

De blir ju inte lättare att det är gråt och kalt här heller.

Vill ni veta mer om olyckan så tveka inte att fråga mig! Jag har inga problem att prata om det.












3 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt på ett sätt att ni är hemma ändå. Jag lider verkligen med er alla som var där nere när det hände. Så overkligt och något som jag tänker på lite då och då.

Se till att komma förbi Velodromen nu när du ändå är i Dalarna vet ja! Övriga CRT har ju varit där och gått kurs.
Kanske ta tag och gör ett träningsläger med dem?
Eller bara gå en grundkurs och få lite häftig cykling i kort-kort. Så du inte behöver bli allt för frusen nu när du är hemma.
Ta med dig Gabriella också, hon skulle säkert gilla det. Om nu benen hennes är bra.

Pontus sa...

Tack Oscar! Det hade varit grymt med just nu måste jag tyvärr hålla i varenda krona jag har.

Unknown sa...

Förstår det. Hör av dig när du e sugen!