Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 22 augusti 2011

Så här har jag tränat!

Eftersom någon anonym inte tror att jag tränar utan bara fikar så tänkte jag dela med mig hur förra veckan såg ut.

  • Måndag: Lätt rull 30 min
  • Tisdag: Backe upp backe ner. Körde fem intervaller dom tog ca 3 min styck. 1h30min
  • Onsdag: Träningstävling. Fullt ös i 46 min. Totalt 1h48min
  • Torsdag: Distans med DM tävling. 4h6min varav 51min tävling.
  • Fredag: Lätt rull 34 min
  • Lördag: Tröskel intervaller två st 25 mintare. 1h52min
  • Söndag: Snabbdistans. 2h45min
Eftersom det inte var någon tävling denna helg så tränade jag hårt istället. Idag blir det vila och sen träning i morgon igen.

8 kommentarer:

STIZZE sa...

Ser bra ut mitt i säsongen :)

Anonym sa...

Oj! 13timmar och 5 minuter en tävlingsfri vecka, verkligen mycket för en ELITCYKLIST! Fan jag tränar ju 10 tim i veckan och är en fet motionär på 40bast!

Anonym sa...

Hahahaha! Dagens roligaste! Är du +40 och skriver hatkommentarer på en blogg. Trodde att du max var 14 din tönt.

Niklas Källström sa...

Kvalité framför kvantitet är nog inget 40-åringen känner till :)

"jag tycker ni fikar ju mest" den har man fått höra på jobbet ett par gånger :)

//N

Samuel sa...

Dåliga 10 tim om du bara är en fet motionär.....

STIZZE sa...

Att idioter, som gärna även skriver anonymt, skriver skitkommentarer är nått man fått vänja sig vid som öppen bloggare :)

Ludwig Söderquist sa...

Ändra inställning så att man inte kan kommentera anonymt så slipper du pajaskommentarerna...

Isak sa...

Det har ju aldrig varit Pumpens inställning som varit problemet... ;-)