Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 23 september 2011

Ursviks Extrem spår 15km!

Idag när jag vaknade så tänkte jag att jag skulle springa lite! känt mig hängning i två dagar men idag var det lung. Årets första löppass tog jag i tisdags.

Hoppa upp på Eriks singelspeed som jag fått lånat. Framme vid Ursvik så fundera jag lite på vad jag skulle springa! ä tänkte jag, jag tar extremspåret på 15 km, någon löpare är man inte direkt å jag vet inte vad jag tänkte på! 15km kan ju inte vara så långt. Men dom 15km var helt sjukt jobbiga otroligt tuff teräng var det helt klart (fick till och med gå lite). Som ni ser på tiden så fick jag inte direkt någon bra tid 1h28min så nu lär jag ju springa de där igen bara för att slå det. Eller så springer jag inte nå mer i år! vi får se.

Gps på mobil visar inte riktigt rätt! de ska ju vara 15km.

5 kommentarer:

Micek sa...

Det där lär vi slå Pumpen!

Pontus sa...

Ja de lär vi göra! har du någon tid skälv?

micke sa...

Jag har tagit mig runt spåret för sisådär 14 år sedan tror jag men har ingen tid att gå på :)

Öijer sa...

Det är ju Stockholms-kilometer, där mäter man alltid motionsspåren lite i underkant för att folk ska tro att dom är bättre än dom är.

Pontus sa...

Hahah så kanske det är Öijer! men nu har har jag aldrig sagt att jag varit bra på å springa!