Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 13 mars 2012

Också denna press på sig skälv!

Är det nått jag tycker är jobbigt så är det att jag ska ha så höga mål hela tiden! Jag vet inte men jag kan inte bara sätta låga, jag vill hela tiden mer, mer och mer! Men problemet när man inte når målen så blir man så otroligt besviken på sig skälv. Det spelar då inte någon roll ifall man gjort ett bra resultat eller inte, man är bara fokuserad på att nå sitt mål, idag kändes allt riktigt bra, och jag ville köra våran bergstempo backe på 21 minuter! Men så blev det tyvärr inte! jag körde på 21 min och 55 sek! Nu var detta 53 sek snabbare en den bästa tiden jag kört, fick även bättre w/kg. Men ändå är jag inte nöjd. Sen var jag drygt 3 minuter efter Seglarn! Det är inte heller bra tycker jag. Jag måste bara bli snabbare. Med tanke på hur bra och mycket jag tränar så borde jag vara bättre.

Nu ska jag sova och sen åh pass imorgon.

2 kommentarer:

Samuel sa...

Har samma problem själv, ställer höga krav och kan inte glädjas åt dom framsteg som inte är stora nog... Kan vara väldigt jobbigt men lär man sig kontrollera det så kan det nog vara bra med den inställningen, för nöjer man sig med att "bara" vara bra blir man aldrig bäst;-)

Anonym sa...

http://andreaslinden.se/2012/03/15/stressa-lugnt/ då borde ni två läsa detta inlägg. Hela sidan har mycket läsvärt!