Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 1 juli 2012

Totalt slut!

Jag vet inte vad det är! Men jag är bara totalt slut. Efter Gran Ganaria så har inget funkat nå bra alls på tävling. Träning har gott okej. Lite i en svacka just nu. Men tycker det är sjukt kul att träna å tävla så de borde gå bra tycker jag.

Tror jag ska börja hård träna riktigt ordentligt igen. Vila värkar inte vara nått för mig.

Eksjö idag gick inte nå bra. Väggade efter tio minuter sen fick ja lite energi och lyckades köra på i några mil, på slutet så väggade jag igen och hade nästan inte styrfart på slutet.

Ny vecka i morgon och nya tag.

Melker (Erik och Hannas lilla fina son) du får komma å ge mig lite energi tack.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Melker vill gärna träffa dig för lite energipåfyllning! Han saknar Pilsnerpumpen :)

Adam Steen sa...

Kämpa på Pumpen. Det vänder snart!!!

Anonym sa...

Hoppas det blir bättre snart!
Jag blev peppad av att åka om dig igår och så kom punkan 3 sekunder senare. Sköt du på mitt däck med luftpistol :)