Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 10 december 2012

Bra Sthlm helg!

Denna helg så var jag nere i Sthlm. På fredagen så hade jag först ett bra kundmöte på eftermiddag. Efter mötet så tog det mig 65min att ta sig från Strandvägen till Solna. På kvällen var vi ut på en grym restaurang som heter Hjertat. Där åt jag bland annat piggvar till huvudrätt.

På lördagen så var det namngivningskals för Erik och Hannas fina Melker. Känner mig väldigt stolt eftersom jag blev vald att bli fadder till Melker, blev en riktigt bra tillställning på Eriks brandstation. På kvällen styrde vi vidare till en liten inflyttningsfest. Jag var ganska gubbtrött så vi åkte hem tidigt.

Igår så tog vi sovmorgon och sen gick jag å Isak ut för att möta upp Haga och Erik, Hanna och Melker. Melker var trött å sov hela turen.

Nu åker jag till Norberg för jobb. Idag ska jag köra mitt förstas skidpass för i år. Ska bli grymt kul.





Inga kommentarer: