Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 13 januari 2013

Träningshelg med Mange!

Helgen har varit väldigt späckad men kul! På fredagskvällen var jag och Jeppe på Bishops å tog en bit mat och en fintysk.

Hela lördagen ägnades åt att snickra på mitt nya kontor, min snälla pappa å mamma plus hunden Fanny var med och hjälpte till. Stort tack.

Vid fyra tiden var det dags för lördagens stora smärta! Jag gick till Darvell för att köra årets första fyror! Långt ifrån den watten jag brukar ligga på men tog ut mig så Mange fick sig ett gott skratt i alla fall. Efter det då gick jag hem och fortsatt att måla! Lars kom förbi mig och lagade mat, de var grymt det. Sen såg vi på en film.

Idag så började dagen med målning i garderoben. Det var meningen att jag och Mange skulle köra distans men eftersom det var så kallt så kom vi på att köra sex stycken åttor istället. Gick ganska bra.

Nu ska jag och Biffen ut å gå en sväng.







Inga kommentarer: