Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 24 april 2009

Distans 4

Ja idag var de lvg på schemat, hade fått lånat en jätte fin Garmin 705 av våran inköpare Martin Andersson. Den var verkligen helt kung, bara att knappa in vart man skulle åka och sen var de bara att köra. Jag knappade in Norrtälje på gpsen och körde i väg, trodde att de skulle kännas skit i bena idag men så var inte fallet, kändes riktigt bra faktiskt, bombade på ordentlig. När jag hade en mil kvar till Norrtälje så bestämde jag mig för att stanna och fika, väl inte på fiket när jag skulle betala så märkte jag att jag hade glömt pengar så de blev inget fika. Då kom jag också genast på att jag hade glömt min sadelvästa med slang, kakor och gel. Så nu hade jag igen energi kvar, och jag som skulle vara ute länge, hade redan kört ca tre timmar så jag behövde mat. Då kom jag på att familjen Agnas bor i Valentuna så jag knappade in deras adress och styrde dit, nu förstår jag varför de gick så bra på vägen ut, hade tydligen en fantastiskt med vind, så ni vet nu hur de gick på vägen hem. När jag tillslut kom fram till Agnas så bjöd dom på smörgås med honung och godis, så jag fick super ben. Fick i alla fall ihop 6,20 skulle haft lite mer men de funkar nog. Nu ska jag äta godis hej hej

Inga kommentarer: