Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 30 juni 2009

Cirkus, Mörksuggan och Bröllop!

I helgen så åkte jag, Pia och Isak hem till dalarna för att gå på bröllop Men jag hade så klart med mig cykeln:) På lördagen när jag skulle rulla ner till Matts Mattsson så trodde jag att jag fortfarande sov, för när jag kom till rondelen vid knäckplattsen så stog det kameler och zebror i rondelen, och lite längre fram så stog det elefanter i skogen, och jag som tyckte det var rena cirkusen i stockholm. Jag och Mattsson hade bestämt oss för att köra Mörksuggebanan, och vi körde iväg i ett lugnt tempo uppför långbacken, men så fort vi kom in på dom fina stigarna så tryckte vi på ganska bra, i Backa valade Mattsson att köra en kortare väg hem, men vi skulle ses vid Jarl, så jag gasade på bra de sista biten i jarl skogarna, klockan stannade på 3:05.

I söndags så gifte sig min polare Karl Olandersson! jag, Pia och Isak åkte i väg till Hedemora för att fira Karl och Linea. Det blev ett väldigt bra bröllop med mycket bra musik och god mat.






3 kommentarer:

angelica sa...

härligt varmt med dräkt ;)

Pontus sa...

Inte så farlig!

Jeppe sa...

Sköööööööööna knätoffsar..klär dig ;)