Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 3 juni 2010

Distans dag 4 plus bonus pass!

Ja då var det dags för distans pass 4! körde ut mot Kungsängen där Jag, Isak, Tysken, Hultan och Fabian mötte upp Calle och Björn tyvärr så åkte inte Tysken, Hultan och Fabian med så länge. Vi andra borrade vidare i ett bra tempo, ja mina ben är inte snabba nu, låg mest på hjul hela tiden, och sen var det ju den där jävla motvinden. Fick ihop fem timmar på lvg cykeln idag.

När jag kom hem så åt jag mat på den gryma Järnvägsgrillen Thai Take Away som den trevliga John äger. När jag satt och åt där Så träffade jag Micke Salomonssons pappa, så nu vet jag allt om dig Micke;)

Åkte hem och och bytte under tröja, och bytte till MTBn åkte mot Isak för en fika i solen, sen bar det av mot lida där ute fick jag ihop två timmar till:)

Så de blev sju timmar idag.

I morgon så ska jag och Robban Österling köra genom Lida Loop banna, jag kommer åka ut tidigare och köra andra loopen först.


























2 kommentarer:

Göran Eriksson sa...

Du kommer bli uthållig - och lättare antar jag:-). Keep up the good work.

Pontus sa...

Ja vi får hoppas på det:) Just nu känner jag mig mest seg:(

Hur går de skälv med träningen?