Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 6 juni 2010

Skön kväll!

Igår så var det faktiskt riktigt skönt att vila från sadeln, Jag jobbade på dagen men på kvällen så kom Erik, Anna och Stefan förbi!

Vi kunde inte riktigt bestämma oss för va vi skulle äta så de blev lite hämtmat, Jag och Stefan skulle köra på Indiskt och en Pizza:) När vi gick in på Indien så blev Steve lite skeptisk till stället för att de inte var nå folk där och att de faktiskt luktade bensin, jag igronerade de hela och beställde mat, Så Steve köpte Tahi i stället.

Den indiska maten var grym och smakade riktigt bra, inte en minsta krydda av bensin.

Som vanligt när vi ses så har vi riktigt roligt och alltid en massa skratt som ni ser på bilderna. Va skulle jag göra utan mina vänner, ni betyder allt för mig!

Nu ska jag snart jobba igen.





Inga kommentarer: