Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 30 november 2010

Krossat hjärta = bra fyror!

Okej det är lika bra att jag skriver det här när jag ändå skriver allt annat här!

Det är slut mellan mig och Gabriella och ja det känns förjävligt riktigt förjävligt är verkligen kär i den lilla tjen! Som ni förstår så kommer vi inte åka till GC tillsammans för det skulle inte funka hur en mycket vi än vill!

Av någon konstig andledning så pressade jag riktigt bra på testcykeln idag, fyra minutare på 5,36w/kg. i tårar.

9 kommentarer:

Anonym sa...

It's better to have loved and lost than never loved before...

Jag lider med dig

Puss o Kram

C

Lisa sa...

trist att höra, jag hoppas det kommer kännas bättre så snabbt som möjligt..
(och åtminstone bättre vara ledsen med starka ben än att vara ledsen med svaga!)

Anonym sa...

Tänk på att stizze är din idol.

Jonas l sa...

bra med aggression för träningen kanske men tråkigt att höra annars. :( Blir det åka till GC själv nu då eller någon annan trevlig som följer med?

Pontus sa...

Åker skälv Jonas!

STIZZE sa...

Fan vad tråkigt, vet precis hur hjärtskärande det känns. Låt det smälta lite, men tänk på att kolla runt efter folk som kanske vill med, den där resan kan fortfarande bli hur grym som helst, om inte annat så bara av anledningen att komma bort från vardagen, ännu bättre med en polare vid din sida! Kram på'rej superman, det här fixar du!

Pia sa...

Kram till dig!

Anonym sa...

Härda ut och fortsätt äga på hojen Pumpen! Nu blir du dubbelt hård.
Vet hur det e o lider med dej (det e därför jag e så hård.)

Hanna sa...

Här kommer en varm kram från din "syster" kraaaaaaaaaammmm!!!!