Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 20 maj 2011

Grusvägsmangel!

Som ni vet så är jag så långt ifrån en grusvägsmaglare! Så nu tyckte Isak att jag måste börja kunna trycka på lite gran, så i morse så åkte jag ut på Järva fältet för att kötta av fyra stycken 15 minutare, fy va jobbigt det var. Mest jobbigt var det nog för att det finns så lite inspiration i mig just nu, form är riktigt god men vad hjälper det om man hela tiden har tankar på annat.

Så vad gjorde jag då för att kunna kötta, jo jag tänkte att jag hade en elak och arg Landström bakom mig, då har man ju inget val än att trampa fort. Fick sedan ett trevligt sms från nöjdingen Kalas Jeppe.




5 kommentarer:

Lisa sa...

men snällislandström som är en sån mysfarbror och bara vill putta på lite om man är för långsam!

Pontus sa...

Han är så snäll å fin så!

Caroline sa...

du får komma hit och cykla, så är de du som får ligga bakom och pressa mig ;) / Jens

Unknown sa...

Tjena pumpen!
Micke PT på iForm Vasastan här, har införskaffat mig en racer, en Scott att komma i trim på och njuta av i sommar från och till jobbet osv...
Jag har tänkt komma förbi er på cykloteket för en finjustering av växlarna, det borde väl inte ta lång tid och kosta speciellt mycket?!
Hur ser det ut för er, har ni fulltjokat eller kan man komma in på "drop in" sådär?!:)
Skulle vara kul att ses, det var länge sen nu...

Tjingeling så länge!

//Micke

Pontus sa...

Hallå! Bara att komma för bi! Jag jobbar mån, tis och ons från tolv till sju nu i veckan. Ha de