Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 10 maj 2011

Max test med Gabriella.

Igår så var jag och Gabriella ute på Bosön hos Seglarn och gjorde Max test på Gabriella. Jag hade på känn att hon skulle göra ett riktigt bra test, eftersom jag har märkt att hon har väldigt lätt för säg. Och så var såklart fallet. Kommer bli bra de här.

Skälv har jag kört BU Intervaller idag. Back upp backe ner. Man står på allt vad man har uppför och sedan direkt på en teknisk utförslöpa så fort man kan. Man ska få så låg puls nerför som de går men samtidigt ska de gå fortare och fortare.

Jag körde i Haga backen, där finns en fin DH bana.

Upp 00:03:04 Ner 00:01:05
Upp 00:03:10 Ner 00:01:07
Upp 00:03:20 Ner 00:01:04
Upp 00:03:13 Ner 00:01:02
Upp 00:03:14 Ner 00:01:01






















3 kommentarer:

Johan sa...

3 min intevaller på max med 1 min vila det är inte för oss dödliga.... =)

Pontus sa...

Haha! Inte för mig heller:) vilade två minuter där nere å:) om man nu kan kalla utförslöpan vila. Kollade pulsen och den var ganska hög på vägen ner med!

Anonym sa...

Hej,

Tänkte ge mig på det nån dag. Kör du upp raka vägen där DH banan slutar eller?
/Johan