Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 10 oktober 2011

Distans och felkörning!

Idag skulle jag ut på en lugn tur på tre timmar tänkte jag, lagom att rulla benen lite efter tävlingen i går.

Cyklade ut mot Arlanda och allt flöt på bra i ett lagom tempo! Märkte att klockan började springa i väg och jag slängde i lite växlar och började trampa mot jobbet! Men av någon andledning så cykla jag helt fel, tog upp telefonen och ringde Björn på jobbet å satt jag cyklat vilse och att jag skulle bli sen. När jag äntligen hittat till Ursvik så vad tror ni händer då? jo jag får punka och jag som ALDRIG får punka. Glömde att säga att jag även inte hade med mig varken enervit eller pengar så jag var väggad också. Tillslut kom jag fram och försent till jobbet. Blev nästan fyra timmar i stället för tre.

Som tur var så fick jag ordentligt med mat när jag kom upp på Station.

I morgon blir det vila och på ons blir det TT.

Kolla Jeppe har blivit en riktig stor bloggare.

Inga kommentarer: