Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 13 december 2011

Lucia i 25 graders värme!

Idag är det Lucia, i vanliga fall så brukar jag gå upp tidigt på morgonen och titta på SVTs Luciatåg. Men i år så spenderades lucia ute på terassen i strålande sol och värme. Lite annorlunda men inte helt fel.

Fredrik var igår på en vindsurfings kurs men svalde tyvärr alldeles för mycket salt vatten och blev väldigt dålig, han har varit uppe hela natten å spytt. Men nu får han behålla allt han stoppar i säg, så hage kände att jag kunde ta mig en ÅH tur. Blev en sväng förbi Svenska kyrkan där det serverades ny gräddade våfflor. Plus att jag tog mig en lussebulle. Det var grymt gott kan jag lova.

På lördag kanske vi åker till Ikea och äter julbord.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart stora bilder!

Nu ser jag dem i min mäktiga Mac också ;)

Pontus sa...

Va gör jag inte för dig Oscar ;)