Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 11 december 2011

Tack station!

Är det nått jag kommer sakna när jag flyttar upp till Falun så är att dagligen kunna gå och äta på Station hos Magnus och hans fantastiska personal, man får verkligen super bra mat där uppe på station, men sen är det alltid lika roligt att snacka skit med dom. Fick ju faktiskt äran att jobba med dom en fredag, en av mina roligaste dagar faktiskt.

Så idag var det en liten hyllning till Station med matlagning och fix hela dagen.

Började med att göra en chimmichurri som nu står och drar i kylen.

Sen blev det en Coq au vin med potatis puré till lunch, jag gillar verkligen att laga mat, men jag vet inte hur kryddorna är här nere! Tycker inte att jag får fram smakerna som jag vill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej killar!
Ser gott ut iaf./mums/!!
Här hemma/bara så ni vet hur bra ni har det/ är dubbdäcken som gäller...;-( Ingen snö vid sthlm trakten, men minus o halka på många av morgnarna. Fy va trögt det går med dubb...usch. O man var förkyld oxå på köpet i en hel vecka, så nu är man svag dessutom.
Hur som haver...man trampar vidare ändå...! Ska ut i skogen lite idag, testa min "prinsessa" som var på servicce! Hälsa Seglar'n att den är som nytt nu!! Ha det bra ni därborta i värmen!
oliver.