Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 5 december 2008

Hård träning!


För er som tror att jag har gått in i vintervila nu har fel. Vist jag tog två dagars vila i måndags och tisdags efter cx helgen men nu är jag i gång igen. I onsdag körde jag 4 st 4#4 kändas fakistk riktigt bra, och igår blev de styrkeintervaller på tc måste förbättra mitt slätdrag för nästa sesång, idag blir de styrka med Isak på gymet sedan vila på lördag, och söndag lätt rull i en timme. Så här kommer min nästa vecka se ut om ni är intresserade:)




Måndag: Padilla test på GH


Tisdag: Vila


Onsdag: Int. 4/4x4


Torsdag: Styrkeintervall 4/6x4


Fredag: Vila


Lördag: Styrka Ben/Bål


Söndag: Int. 4/4x4




Detta är en lung vecka! veckan efter kommer de vara sju pass istället.




Nu måste jag dra till jobbet hej hej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med test! Vem kör det på dig?

Mvh Jens

Anonym sa...

De var seglarn och sen Isak! Och med en hämlig person från Dalarna som du känner väl hade fingrana med i spelet!