Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 7 december 2008

Jobb och adventsfika!











Idag var de var jobb helg för mig och de var var väl inte någon jätte stormning av folk i verkstaden, men lite skärm montering blev det i allfall. Som ni läste tidigare så var de vilodag för mig idag, skönt de för träningsvärken sitter fortfarande kvar i bena. Sen blev de advents fika hemma hos Erik med Lussebulle, pepparkaka och mjuk pepparkaka mmm de var fint de, nej nu ska jag sova och ladda för Padilla testet imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite lätt homo-erotik över bilderna, alltid uppskattat...

Anonym sa...

Hi,hi... instämmer... homo-erotik... men om den är så lätt vet jag inte om jag håller med om! Sista fotot tycker jag snarare kan klassifieras som AHE(Advanced Homo Erotic). Var har Ni era DALKULLOR??? //Lotta