Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 6 januari 2009

Fika!


Igår var de distans måndag och lika så fika måndag. Vi kör alltid distans på måndagar och så blev de i går med, men jag måste ju säga att jag hade inte någon fart alls i bena, och efter en timme hade Erik bestämt sig för snabb distans så då var de bara att bita sig fast, de blev omöjligt att hänga med när han bestämde sig att cykla fort även i backarna, blev av hängd direkt och då brukar jag vara stark i backarna annars:(


Sedan var de dax för våran andra tradition och de var fika ner på Sundbyberg! Så nu hade jag min revange FIKA!!! trodde jag skulle ha en grym fika form istället men så var inte fallet, de hänger tydligen ihop med cykel formen;)

Sitter även och håller på med nästa års cykel och träningsläger planering ska bli grymt kul.


Hej Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

ett par bullar går de alltid att trycka ner, oavsett cykelform, du är helt enkelt för dåligt fika tränad!

Anonym sa...

Ja de är inte bra de här!