Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 1 januari 2009

Sista distansen 2008!







I går var de 2008 års sista distans. Eftersom som Isak är i Karibien och solar så blev de inte standard gänget, Bleckan var här på besök och så lykades vi även få med Öijer eftersom han var på besök i Stockholm, sen var ju så klart Erik med. Lars hade förvarnat att de skulle nog bli ett högt tempo på passet så jag tänkte att då är de väl lika bra att trampa på ordentligt från början så jag gick upp och drog direkt antingen fixar man de eller så bryter man ihop. Kände direkt att jag faktiskt var i bra form fast jag hade vilat länge! Pulsen gick upp väldigt lätt men så är de väl när man har vilat en lägre period. Var iallafall ett riktigt roligt pass. Efter vi hade åkte med Öijer en bit hem så vände vi tillbaka till mig, Jag och Bleckan avslutade passet med en spurt, tänker inte säga vem som van;)

Inga kommentarer: