Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 15 januari 2009

Mera cyklar!

Erik fixar punkan.
Här ska bygas cykel.

Seglarn och hans nya fina Spark RC ram.


Hemma på vägen.
Som ni kanske har läst på Haals blogg så kom också tävlings mtb igår mmmm de var roligt, nu vill jag bara ut i skogen och köra. Och idag kom också den tredje cykeln och de var skogs vinter cykel de var en fin Scott Scale 40 som vägde in på 11,36 inte dåligt för att vara en vinter cykel de:) Seglar var också med och byggde ihop sin vinter cykel det var en Scale 40 med. I övrigt har jag kört distans idag gick så där Erik punkade. Nästa distans tur blir på måndag som den ska vara och då blir de i skogen med min nya fina Scott:)
Hej hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

För f*n pumpen jag trodde du lärt dig nått av mig på jobbet! Man lägger aldrig ner cykeln på vänstra sidan (på bilden där erik fixar punkan), men så använder du ju sadelväska och kör med en styrstam som pekar uppåt så vad mer kan man göra än att dra en djup suck? Tur att erik har lite mer vett o lägga cykeln rätt...jäkla mtb'are!

Pontus sa...

Allt blev värkligen fel hela den turen;)