Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 18 augusti 2009

CRT

Kolla CRTs hemsidas nya bilder och en fin förstasida!

Cykel vasan var grym! Ja vad ska man säga jag är riktigt nöjd, inte med min tid den var inte alls bra men, men min prestation är jag nöjd med. Körde på fälgen i femton minuter och då vet ni ju hur sakta det går. Sen stog en väldig vänlig Norska med en slang som hjälpe mig så jag kunde köra vidare i ett lite snabbare tempo, Efter det så körde jag bara om folk hela tiden. Men när det var cirka två mil kvar så fick jag veta att Wengelin vann så då blev jag så glad att jag slog av nästan helt på tempot, åkte bara runt och njöt av våran seger. Träffade på Kajsa och för sökte hjälpa henne men hon var så trött så hon kunde inte tyvärr följa med. Sedan kom min polare Jannes Dahlberg han försökte jag hjälpa med, men han hade tyvärr kramp och då går det ju inte. Tack Henrik för den hjälpen jag fick av dig, roligt med lite sällskap, tyvärr kunde jag inte följ med så länge.

Nu är Bleckan här på besök och vi ska ut och köra lite distans.

Inga kommentarer: