Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 21 augusti 2009

Nu kommer den!

Ja vad ska man säga! nu börjar form komma! I onsdags när vi körde mtb Stockholm så kände jag att formen var på plats, har känt mig ganska seg hela sesången, men nu värkar formen smyga fram, inte på topp en men inte långt därifrån tror jag. Har slitit väldigt mycket sen förra sesången med träning och följt ett tränings schema slaviskt som min tränar och bäste vän Isak Strömberg lagt upp till mig, han har även skälv sammarbetat med en väldigt bra cyklist och tränar i detta land. Och jag är otroligt tacksam att Isak kan hjälpa mig. Så om ni behöver en bra tränare så kontakta Isak. Idag körde jag tretti sekundare, eller som jag kallar dom spy intervaller, för första gången så gick dom riktigt bra faktiskt och det känns bra det. Nu blir det villa och jobb i helgen och sedan tränings tävling på måndag, tror att Clive ska med, skönt att slippa köra tävling mot säg skälv:)

Lägger upp två bilder när CRT står och gubb ljuger lite efter mtb Stockholm. Hej hej





Inga kommentarer: