Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 9 januari 2010

Stolt att presentera!

Jag är mycket stolt att presenterna en ny blogg för er! Det är min bästa vän och Idrottsfysiologen och CRT cyklisten Isak Strömberg! Det är riktigt roligt att se att Isak ska börja blogga!

För mig är Isak inte bara min personliga tränare utan också min bästa vän! Efter som han samtidigt är min tränare och vän så har jag märkt att jag ställer väldigt höga krav på han när de gäller träningsbiten, jag kan ställa mycket frågor och är aldrig rädd för att säga vad jag tycker. Jag gör helatiden stora fram steg på min träning och de har jag att tacka Isak för.

Så nu hoppas jag att de kommer bli en intressant blogg för er som är tränings intresserad.


2 kommentarer:

Isak Strömberg sa...

Man skulle kunna säga att vi har en relation liknande den Yannick-Emma Green har, eller Ludmilla- Johan Engquist men förhoppningsvis inte Wolfgang-Helena Jonsson... ;-)

Pontus sa...

Men jag som trodde vi kommaövernes om att vi skulle köra Wolfgang-Helena Jonsson...