Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 12 januari 2010

Va händer?

Så va händer för mig idag da! Jo just nu sitter jag och tricker lite kafé och ska snart äta lite frukost, sedan väntar ett tröskelpass 8/2#5 idag, efter träningen så blir det jobb som vanligt.

Igår så var jag ute på stan innan jag skulle jobba, som vanligt så äter jag lunch innan jag börjar jobba, (börjar12:00 varge dag) när jag sitter och avnjuter min lunch så kommer Tysken in i lunchrummet och frågar! varför sitter du här och äter? jag blir liter ireterad och svara, men jag äter ju lunch den här tiden varge dag innan jag ska jobba, de vet du väl? Tysken svarar! Men du är ju ledig idag, va? nej de är jag inte, svarar jag! då hämtar han schmat, jo kolla här! och det stämde jag var vist ledig, bara att svida om och åka hem igen:) ibland är man snurrig.

Väl hemma så pratade jag med stor skidåkaren, om lite blogg trix. Sen gick jag ner på sumpan och mötte upp Erik och Hanna.

Nej nu måste jag äta!
Erik är hungrig och vill gå!

Inga kommentarer: