Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

fredag 8 oktober 2010

Bra igen!

Jaha! har sen i onsdags vaknat och känt som jag skulle haft lite feber, men de har blivit bättre senare på dagen, konstig känsla! men nu så kändes allt bra. Idag blir det ingen träning men i morgon kommer jag köra 3#3 i Hagabackaen! På söndag blir det att köra Gubbcrossen ute vid Gubbängsfältet. Lägger upp lite bilder från Cross TTn och en bild från i Onsdags kväll när Gabriella gjorde äppelpaj:) fast jag vet inte va jag hade gjort eftersom hon hota mig med kniv.

Idag har jag lovat att ta med äppelpaj till Fabian och så blir fallet.










8 kommentarer:

Unknown sa...

Shit vilken läbbig bild av Gabriella...med kniv i handen :S Lyssna på denna samtidigt ---> http://www.youtube.com/watch?v=UmB6SJusA0M&feature=related så kommer du aldrig att blunda efter det ;)

Anonym sa...

Vilket grand ass jag har hehe.

Anonym sa...

Inte bra, du är bäst!

Pontus sa...

Alltid bra med asspix! fast bäst asspix får man i klätter hallen.

hajenljudet sa...

Öööh ofta..

Pontus sa...

Anonym! Tack va nu jag är bäst på ;)

BNDR sa...

Å vilken paj sen! Vaniljsås å allt. SMACK!

Pontus sa...

De var så lite så Fabian! Faste de är Gabriella du ska tacka!