Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 5 oktober 2010

Cross TT

Ja då var det äntligen dags för Pumpen och Mickes fantastiska Cross tävlingsträning, som folk har längtat, jag har fått mail och telefon samtal om när vi ska köra. Som ni vet så gick det hett till förra året folk bröt bland annat näsan och foten, får se vad som händer i år.

Förra året var det jag, Micke, Emil och Hjalmar som körde nästan varje onsdag, men i år tror jag det kommer komma lite fler folk. Jag vet att snabbingen Seglarn kommer i morgon. Patrik Moren har skadat foten tyvärr så ha kommer inte. Men Linus hoppas jag kommer. Både Linus och Patrik kommer köra för CRT denna cross säsong.

Så vi samlas vid Stora Skuggans Amfiteater kl 09:30 imorgon.

Denna flaska ska användas som mål! Gissa vem som har använt flaskan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på Stybar//
Hasse

Pontus sa...

Rätt Hasse:)