Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 31 oktober 2010

Valhall Crossen!

Ja idag var det Valhall Crossen på schemat! Åkte dit med bra känsla i benen från gårdagen, igår så körde jag sjukt bra! är så otroligt nöjd över min prestation igår.

Idag var de tyvärr inte lika många startande men de var riktigt kul ändå, Starten gick jag kände mig pigg, sen så slog jag av lite på tempot för jag körde lite för hårt och sen körde jag med Öijer, eller Öijer körde bakom mig. Tror han drog två gånger om jag minns rätt, eller va säger du? kände mig stark hela tiden och tänkte att de tar jag lätt. När vi gick in på andra varvet så ökade jag tempot lite grann bara för att känna på Henrik. Jag hade en plan att stöta i backen på sista varvet, men nu när sista varet kördes så gjorde Henrik några försök till att stöta men jag satt kvar.

Han kom in först i den backen som jag tänkte stöta i så där sprack min plan, men efter backen så tryckte jag till ordentligt och så hörde jag ett! FANNNN! jag rullade in på en fjärde plats och är jätte nöjd över det. Tack Henrik för en rolig resa.

Jeppe har tagit bilderna.






6 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder.
Var hittar man resten av dem?

Per Kumlin sa...

Bra kört. Var kul och se er fightas idag.

Öijer sa...

Av bilderna att döma var det ju jag som drog dig.

Öijer sa...

Av bilderna att döma var det ju jag som drog dig.

Anonym sa...

En bild säger mer än 1000 ord!

Pontus sa...

De är Jeppe som tagit bilderna!

Tack Per.

Ja på den bilden ja, men vi vet båda två hur det var på riktigt...