Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 12 juni 2011

Christoffer Kvist!

Ja va ska man säga! Christoffer måste vara ett bra namn!

Idag fick jag sjukt bra hjälp av Krippe! har drog mig idag på lida när jag va som tröttast, det var precis som han visste att, nej nu blir Pumpen trött bästa jag hjälper han! Stort tack Krippe.

Idag gick det sjukt bra för mig mig körde på 2:29:18 och kom in på en 19 plats och bara 10 minuter och 50 sekunder efter Lars som van idag. Detta var absolut mitt bästa långlopp sen jag började cykla, känns så skönt att man börjar få tillbaka lite efter allt som man har lagt ner. Men det kommer gå fortare och fortare, jag lovar.

Hela Cykloteket Racing Team körde sjukt bra idag. Grattis till alla.

Nu väntar Pumpens distans vecka. I morgon börjar vi med fyra timmar. Förra året fick jag i hop 32 timmar, hoppas på att få ihop mer denna vecka.


Fabian tog lite mobilbilder!





4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka dagar och tider kör du distans? Tänkte att jag skulle kunna ta ett sista långpass inför vättern i början av veckan.

Axel

Anonym sa...

Shit va bra du är!
Kollade resulten precis och blev riktig glad när jag såg hur bra det gick för dig. BRA JOBBAT PUMPEN!!!!

Cheers!

Pontus sa...

Vist kan vi köra Axel! Men då får du komma upp till Rättvik:)

Tack! Men vem är du?

Anonym sa...

Är min svenska så pass bra nu så att även du inte märker att det sitter en engelsman bakom tangentbordet? :-)

/Clive