Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 13 juni 2011

Distanspass #1

Ja då var första distanspaset avklarat! Jag, Sofia, Lars och Isak var ute och körde fyra timmar. Eftersom Isak har gipps på armen så blev det bara fina grusvägar. Kände mig riktigt seg i början på grund av vätskeförlust från gårdagen. Men efter en timme lyckades jag komma i gång.

Efter ca två timmar så punkade Isak men olyckligtvis så funkade heller inte den ända pumpen som vi hade! Så jag fick ringa min pappa som tog motorcykel och kom med en pump!

Sista 45 minuterna så väggade vi riktigt fin alla tre, men vi klämde så klart in tre spurtskyltar jag tog den första och Isak den andra, men jag lät ha gå en bitt först och sen skicka jag på. Vet inte vad det var idag men jag hade en sjuk bra spurt, tog nästan Isak på slutet. Känslan var grym.

I morgon väntar ett riktigt slaktpass med Fredrik Eriksson, jag och Lars siktar på sex timmar imorgon.






1 kommentar:

Öijer sa...

Hur kan ni vara fyra pers och bara ha en pump med er? Skandal!