Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 3 februari 2010

Ett sådant där skit pass!

Ja va ska man säga! Idag var det som vanligt TC pass, kör just nu väldigt mycket TC! Idag stog det 8/2#6 på schemat. Kände redan på uppvärmingen att detta kommer bli ett tungt pass, fick inte upp pulsen dit jag ville. Redan in på första intervallen så tänkte jag att, nej nu jävlar läggar jag av och går hem, men jag körde ut intervallen

När jag gick in på den andra så blev jag galen för att det gick så segt så jag tänkte igen, nej nu lägger jag ner den här skiten. Men så sa jag åt mig skälv "bokstavligt" SKÄRP DIG DITT KLAPP TRÄ!!!

Om jag nu ska bli snabb på cykeln så är det så man får leva, såg jag körde klart alla intervaller fast de gick segt.

Ja när man kört ett sådant tungt pass så är man sjukt nöjd när man är klar.

Fick en grym bild på mig från Suggan av Anders Olsson

5 kommentarer:

Unknown sa...

DET är de bästa intervallerna! De man inte orkar med men köttar sig igenom ändå. Bra för huvudet

CL sa...

Mycket fin bild pumpen.
Me like

Anonym sa...

Skön ståpäls på armen du har :-)

/Hellberg

Martin sa...

Snygg bild, och jävligt snygg cykel :) Manligt att du körde utan varken ben lr armvärmare, var ju inte världens bästa väder den dagen..

Pontus sa...

Ja vist är cykeln snygg;) Nå har jag jakade ben minsan.