Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 7 februari 2010

Väntar!

Står just nu och väntar på bussen som ska ta mig in till Cykloteket! ska jobba till kl fem, sedan blir det intervaller på Vanadis. Mitt nya badrum är nästan klart nu, så idag blir det att fixa lite där när jag kommer hem.

Ledig imorgon! Eller jag är alltid ledig på måndagar så imorgon är det distans på schemat, men bara tre timmar nästa vecka är det fem timmar. Så om någon vill följa med imorgon så är det bara att säga till.



2 kommentarer:

Martin sa...

Hade varit kul o hänga på.Synd att man inte är ledig.. vart kör du 5h distansen?

Kanske är ledig nästa vecka..

Pontus sa...

Ja det är inte så många som är lediga på måndagar!

Kan jag köra hårt i fem timmar så blir det mycket lättare att köra hårt i tre timmar:)

Bara att säga till.