Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 10 februari 2010

Längtar!

Jag längtar så sjukt mycket att säsongen ska dra igång! Inte för att jag inte gillar blöta, kalla distans turer på vintern.
Utan jag vill verkligen ut och tävla nu, men det är inte bara tävling utan allt omkring som som är så fantastiskt, stämningen att vara ute med CRT är fantastiskt roligt, gemensameten vi har i Teamet är grym och det kommer bli ännu bättre med alla nya åkare i Teamet.

När jag vill ha lite tävlings känsla brukar jag kolla på denna film.

http://www.youtube.com/user/scottswisspower#p/a/f/1/yN1dFbQAOME


Var är Jeppe? Ser ut som jag fixar med min cykel skälv;)

4 kommentarer:

Bleckan sa...

Ja, var är Jeppe? Pinsamt att du ska behöva skruva med din egen cykel ;)

Pontus sa...

Ja känns inte alls bra!

Unknown sa...

....äh lägg av...jag kan ju inte bli oljig om fingrarna. Sluta å tracka mig..im a bit sensitive, u know. Hör av er om ni inte kan engelska så kan jag översätta. Puss I love u all. //JäPpE


11 feb....hmmm, vem var det som fyllde år då??? Just fan, det är ju JAG.....era jädra småglin :D

CL sa...

Ser mer ut som om michele försöker sätta en jätte spokecard i pumpens bakhjul hahahaha


Det är det som kan händer när jeppe inte är på plats!