Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 3 maj 2010

Fornstigen!

Ja igår så körde jag mitt första långa hårda pass, måste säga att det faktiskt gick bra, hade bra fart i benen men blev trött ganska fort, men man är nog snart tillbaks igen.

De var jag och Erik som körde Fornstigen, den är verkligen grym, man får bra flyt, några steniga tekniska partier, några sprätt backar och mycket rötter, riktigt bra spår. Ja vet att Micke inte gillar Fornstigen för att man måste kliva över några staket, men jag tror inte de skadar träningen allt för mycket.

Fick en hyfsad bra tid på 54:35 min med tanke på att Erik förra året körde på 50min prick och då var de mitten av säsongen och torrt hela vägen.

Med puls :83%
Max puls: 95%
Stigning: 244m inte mycket.

2 kommentarer:

Clive sa...

Ja ni såg riktig snabba ut :-)

Pontus sa...

Tack!