Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

måndag 3 maj 2010

Ni är väll med i kampen?

9 kommentarer:

micke s sa...

Jag funderar på att köra lida loop-banan på onsdag fm. rätt tidig start bölir det nog. sak du med i så fall?

Pontus sa...

Tyvärr kan jag inte för jag jobbar kl 12:00 och vi ska köra tränings tävling kl 09:30 Fiskartorpet. Men hör av dig till Isak han va sugen sa han.

Unknown sa...

Snygg Musche!
Själv ackompanjerar jag min mustasch med skägg också, men det tar nog ett tag innan det kommer upp till din nivå =)

MIcke sa...

Vilket upplägg kör ni i fiskartorpet?

Pontus sa...

Samma som vi körde sist!

Micke sa...

och det innebär? Fem varv tävling i följd?

Pontus sa...

ja de blir bra! vi är flexibla!

Micke sa...

Stopp i backen :) Jag sa inte att jag kommer. Jag måste få in ett distanspass på onsdagen känner jag och får köra hårt på tisdagen istället.

Pontus sa...

Ja skrev ju bara att det gick rykten;)