Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 30 maj 2010

Körde nästan över Kungen (på riktigt)

Idag efter jobbet så åkte jag ut till Drottningholm för att köra fornstigen, som ni vet så bor Kungen och Drottningen ute på Drottningholm! Jag har alltid tänkt att någon gång så lär man ju stöta på dom där ut.

Idag så tänkte jag väldigt mycket på det av någon andledning och så tänkte jag va ska jag gör ifall jag träffar på dom, jo jag lär ju säg tjena Kalle.

Så alldeles på slutet av banan på grusvägen så laddar jag på ordentligt i sista kurvan, men jag får lov att nita direkt för helt plötsligt så dyker två personer upp med varsin hund, ja och gissa vilka det är? jo det är sant! de är Kungen och Drottning! Kungen hoppar till och ser förvånad ut och Silvia utbrister med ett OOOO! och då tänker jag direkt, just de! jag måste ju heja, så jag utbrister i en hög ganska ljus stämma! TJENA KALLE! kungen kollar på mig och flinar. Jag åker vidare och möter direkt två liva vakter, tänk er tanken om jag hade krockat med dom, de hade varit nåt de.

7 kommentarer:

Jonas l sa...

haha, klockrent

Unknown sa...

Fan du är ju bara såååå skön! =D

Angelica sa...

hahahahha

Unknown sa...

Pumpen för FAAAAN....du måste sluta ta de där blå-lila pillren med de glada gubbarna på. Det kommer sluta illa :P

Unknown sa...

Haha grymt!

David sa...

Haha!! Klockrent!

STIZZE sa...

haha ;)