Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 26 april 2011

Bra helg plus en liten hjärnskakning!

Denna helg har varit exakt i min smak! Många tävlingar på rad, de är det som är min styrka tror jag.

Det började i Södertälje, lördag gick inte bra alls men söndag gick helt okej. De bästa med helgen var att jag hade världens bästa langare med mig.

Nu var det dags för tredje tävlingen och det var Kolmårdsbiken! En tävling som jag aldrig kört förut, men det var en tävling helt i min smak! Mycket stig och teknisk körning. Tyvärr så drog jag om kull ordentligt och landade på huvudet och spräckte hjälmen, fick nog en liten hjärnskakning! För på kvällen så mådde jag illa och hade ont i huvudet. Men jag kände mig riktigt stark hela loppet och är riktigt nöjd. Fick tyvärr slå av på tempot efter smällen.

Nu blir det date med Gabriella som har köttat tröskelintervaller.


Jerry har fotat så fint.

3 kommentarer:

STIZZE sa...

Trist med huvet, hoppas det blir bättre. Bra kört!

Ludwig Söderquist sa...

Öj, var hittade du Jerrys bilder?
//Ludde

Pontus sa...

Han skicka den till mig!