Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 30 april 2011

Distanspass nr 2

Igår så åkte jag ut med Gabriella på hennes distanspass, mitt mål med passet vara att bara njuta av den fina naturen och hade trevligt med Gabriella. Där imot så hade inte Gabriella samma mål! "hon leta efter väggen" och ja vist hitta hon väggen! Efter ca tre timmar så slog de till, plötsligt så blev hon tyst och la säg frivilligt på mitt hjul! Vi stannade vi pressbyron vid Drottningholm och Gabriella tog en halv bulle och en stor latte! Ska de vara så svårt att trycks i säg lite mer. Men de hjälpte tydligen och sprättbenen var åter på plats. Hon fick ihop 4 timmar och jag 3 timmar och 22 minuter. Hon skarvade i början och på slutet.

Sitter nu på min bro och dricker kaffe! De är en bra start på dagen de! Ska jobba denna helg! Sen blir det inte så många helger för mig med tanke på att det är så många tävlingar.



Lite fundersam vart väggen är.


Nix! Väggen var inte på toalette heller.


Mmmm

2 kommentarer:

Caroline sa...

Vilken grym brud hon verkar vara, den där Gabriella;) snygg var hon också! :)

Pontus sa...

Stämmer helt å hållet :)