Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 19 april 2011

XCE intervaller!

Idag skulle jag egentligen kört 30 sekunders intervaller men efter ett samtal med min grymma tränare i går så bestämde vi oss för att köra intervaller som skulle liknas ett XCE lopp! (tänker inte avslöja hur;) körde på Fiskartorpsbanan idag igen. Kändes så där men ska nog komma igång till på lördag.

Är det någon liten professor där ute som kan hjälpa mig? Nu när jag kör på min 29er så tycker jag att jag kan köra med riktigt lite luft! Blir det så bara för att jag har stora hjul eller tänker jag helt fel? Idag körde jag med 1,38 i och fick inte nå genomslag! På Sparken körde jag ca 1,7.

Efter träningen så blev det en snabbis (fika) med Gabriella! Haha rolig jag är va!? Hon åkte vidare och körde intervaller ute på Ekerö!

Glöm inte att vi kör TT kl 09:30 vid Fiskartorpet imorgon.












3 kommentarer:

Johan Lindgren sa...

Bra kaffeval ;)

Anonym sa...

Använd allmänna gaslagen!

p*V=n*R*T


Cheers!

Pontus sa...

Ja de var grymt gott:) då måste väl formen bli bra till helgen?