Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 16 april 2011

Vila och grillning!

Idag var det vila på schemat, de är alltid vila på lördagar om det inte är tävling, nästa vecka drar säsongen igång på riktigt, ska bli grymt kul, min bästa langare kommer vara med å langa.

Idag på jobbet vara det helt sjukt mycket folk, de var sådant tryck så man svimma nästan. Mitt uppe i allt kom Lars ner från Falun och hämtade saker, lite tråkigt för jag hade inte tid att prata nått med han.

Även Gabriella och Caroline var inne och köpte lite saker, men jag var inte till någon stor hjälp till dom heller eftersom det var sådant tryck i butiken.

När jag kom hem tände jag grillen direkt, tyvärr fick jag äta skälv men men så är det ibland. I morgon ska jag och Gabriella grilla, det blir grymt det.

Nej nu blir det sova! Ska köra 45/15#20 imorgon.




3 kommentarer:

Johan Lindgren sa...

Skönt att höra att det finns fler grillmästare bland cykelfolket=)

Pontus sa...

Hahah grilla är livet:) Du är alltid välkomen på grillning i Sumpan

Caroline sa...

Jag tyckte du hjälpte till bra! Vi stannade ju ändå i fyra timmar ;)