Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 21 juli 2011

Fem månader!

Idag är det exakt 5 månader som Kristoffer lämnade oss! Det går inte en dag utan att jag tänker på honom och vad som hände nere på Gran Canaria! Man kanske kan tro att jag inte kommer villa åka ner igen! Men jag har redan börjat planera resan, får se hur det kommer kännas att komma ner, men jag tror det kommer gå bra.

Denna gång åker jag ner med Fabian från jobbet! När jag åkte ner sist så var det med Gabriella, vi gick igenom mycket där nere tillsammans mer än vad man ska behöva gå igenom. När vi kom hem så blev det inte som jag trodde det skulle bli! Gabriella var förbi jobbet och hämta en cykel i tisdags och de gick faktiskt bra att träffa henne! Men vist är det många känslor som revs upp igen.

Kristoffer du var en grym kille du! Jag ska vara lika grym som dig. Här har ni två bilder! Den första är sen sista bilden jag fick på Kristoffer! Kristoffer och Erik var riktigt nöjda efter som vi skulle in på Aqua Land å härja på. Andra bilden är när Kristoffer rakar benen för första gången. "jag lär nog dricka lite rom så jag känner mig lite manlig Pontus" Så sa han till mig om jag inte mins fel.

Var räd om er alla där ute på vägarna.



Inga kommentarer: