Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 30 juli 2011

Vilken dag!

Idag har de varit en grym dag.

Började med att jag tog en riktigt lång frukost, sen betala jag lite räkningar. Vid tolv åkte jag och Erik ut å körde nickspåret i Ursvik, dom hade gjort om spåret till det bättre. Riktigt bra cykling var det.

Sen möte vi upp Hanna som också hade tränat lite mtb där. Vi åkte ner på Sumpan och köpte lunch och satt oss upp vid vattentornet.

Efter lunchen blev vi lite kaffe sugna och Erik blev badsugen. Så vi styrde våra fina Scott cyklar mot Huvestad strand och tog en kaffe där, och Erik och Hanna hoppa direkt i vattnet. Jag brukar vara lite skeptisk mot att bada men men jag testar väl da! Och ja de gick faktiskt bra och var riktigt skönt faktiskt.

Nu laddar vi med grill inför morgondagens tävling i Norberg.






































2 kommentarer: