Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 16 maj 2009

Ensam träningtävling!

Idag var de träningstävling på schemat och trodde faktiskt de skulle komma någon men så blev inte fallet! Så jag drog iväg skälv så fort jag bara kunde, värkar ju vara lite olika var folk startar på Nick spåret men jag startar nere vid parkeringen och så tillbaks till samma ställe. Idag åkte jag på 32:14 riktigt nöjd med den tiden, Erik har rekordet vad jag vet på 29:50 (på torrt underlag) men de finns säker någon som kört snabbare? är de någon som vet? 

Ingen vill cykla med mig:(

2 kommentarer:

micke s sa...

jag körde ett hårt varv på 26:08 på Nick-spåret med mål och start där varvning sker, förra sommaren. den biten som går från parkeringen går ju inte att ösa på då det är dubbel åkriktning.

Pontus sa...

ää skit snack de går och ösa hur mycket som hälst! Bra å finns de mer snabba tider att gå på:)